Skyrim

Carl får klara sig med att jag inte uppdaterar för det är Skyrim som gäller ju! Fatta Carl!
Men, som ende läsare av min blogg kan jag ge dig lite fina bilder på kläder som vore fett nice ^^
Sugary Hearts - Angelic Pretty
For Steampunk is steampunk
Chocolate Brown Steampunk Butterfly Gothic EGL Lolita Skirt
För att jag vill vara lika fin som flickan?
Denna flicka är inte lika fin, men jag vill ha hennes klänning i ljusblå eller vit :D
Vivid PVC single-strap double-zip Cyber dress
Teddy :3
Soft Bear Open-back Hat
Baby the stars shine bright - Vinter med snöö
FOR SOX AR SEXY
AND WINTER IS SEXY
Och för att de inte ska trilla ned kan man matcha med lite steampunkinspirerade stumphållare.

Kommentarer
Postat av: Carl

Sluta abusa din blogg

2011-11-24 @ 22:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0